Start ondersteuning Klantenportaal Contact

Asset management

Manueel opvolgen

Gedaan met het bijhouden in spreadsheet documenten welke hardware en software u hebt en wanneer deze is aangekocht! Deze documenten zijn verouderd zodra ze opgemaakt worden. Een IT-omgeving evolueert namelijk voortdurend. Veel bedrijven hebben hierdoor geen enkel idee welke licenties zij (nog) nodig hebben.

Wat te inventariseren

Niet enkel servers, maar ook desktop/laptops en randapparatuurzoals printers kunnen hier in betrokken worden. Wij bieden u de mogelijkheid te zien welke software er geïnstalleerd wordt op uw toestellen en zo de vereiste licenties op te volgen. U kan hierin specifieke toestellen toewijzen aan gebruikers, of het systeem dit automatisch te laten bepalen.

Cloud oplossing geïntegreerd met onze helpdesk.

Vraag meer info, of een demo!

  • Asset management
  • Asset management

Uw data

Via ons cloud platform krijgt u een overzicht van wat er aanwezig is in je bedrijf, mét uitgebreide zoekfuncties en export mogelijkheden.